Breaking News
Home / منوعات / قصة رهف

قصة رهف

 انا ميشرفنيش ان واحده زيك تكون مراتي وقريب اوي هطلقك بس استني عليا­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

-‏ متقدرش تطلقني ولو عملتها هاخد ابني معايا­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

-‏مسكها من شعرها : انتي واحده زباله هوة فين ابنك اللي بتتكلمي عليه ده اومال لو مكنتيش سيباه طول النهار وبتروحي حفلاتك وترجعي نص الليل

-‏ بفلوسي ي حبيبي كل ده بفلوسي

-‏فلوس ايه يا فا**** اللي بتتكلمي عليها انتي ناسيه ان … .

-‏قاطعه صوت ابنه الصغير وهوة بيعيط وواقف يتفرج عليهم ف نادى علي الخدامه : انتي ي زفته ياللي اسمك رهف

رهف بحزن : ايوة ي باسل بيه

باسل بزعيق : خدي ابني علي اوضته لحد م اجيله

رهف : حاضر يلا يا حمزة تعالي معايا

حمزة بطفولة : لا انا هفضل مع بابي

باسل بهدوء : حبيبي روح مع رهف وانا ثواني وجاي­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

رهف اول م قال اسمها قلبها دق لاني دي اول مرة ينطق اسمها كده من ساعت م اشتغلت عنده

حمزة بحزن : حاضر ي بابي

رهف خدت حمزة ومشو وباسل رجع لعصبيته تاني مع ملك

باسل بعصبيه : اتقي شري احسلك

ملك ببرود لفت ايديها حوالين رقبته وبتقرب منه : حبيبي متعصب لية وبعدين احنا مقعدناش من زمان مع بعض

ولسه ايديها بتنزل علي صدرة وبتفك زرايرة قميصة مسك ايديها نفضها وقالها : هتفضلي طول عمرك بتاع مصلحتك وسابها وخرج بقلمي اميرة محمد محمود

قبل م باسل يدخل علي رهف وحمزة ابنه الاوضه سمعهم بيتكلمو فوقف عشان يعرف بيقولو ايه

حمزة بدموع : هوة بابي ومامي مش بيحبوني لية ي رهف

رهف حضنته : لا ي حبيبي دول بيحبوك اووي وكمان بابي مش بيجبلك احلي للعب ؟­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

حمزة بطفولة : بس مامي علي طول مشغولة مش بتقعد معايا زيك انتي

سكت شوية بعدين قالها : هوة انتي ينفع تكوني صحبتي ي رهف

رهف لسه هترد عليه باسل دخل

باسل بحب : حبيبي يلا عشان تنام وكمان رهف عايزة ترتاح

حمزة باسه من خده : تصبح علي خير ي بابي

بعدين باس رهف : تصحبي علي خير ي رهفي

رهف بإبتسامه : وانت من اهل الخير ي حبيبي­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

حمزة نام وغطوة وباسل شد رهف من دراعها وخرجها برة وزقها وقعت علي الارض

باسل بغضب وصوت واطي : انتي هنا خدامه ياريت متنسيش نفسك ، ابعدي عن ابني وشوفي شغلك وبس عشان حركاتك دي كلها متمشيش عليا

رهف بدموع : بس انا ….

باسل قاطعها : انتي تخرسي وإللي اقولك عليه تنفذيه بالسكات فااااهمه ؟

رهف بدموع : فاهمه ي بيه

وطلعت تجري من قدامه دخلت المطبخ وفضلت تعيط بعدين غسلت وشها وطلعت تستأذن منه عشان تمشي

رهف بحزن : باسل بيه انا خلصت ممكن امشي

باسل بسخرية : ايه اللي مخلي بنت زيك تشتغل خدامة

رهف بثقه : الشغل مش عيب ي بيه­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

باسل قام مشي وقف قصادها : اممممم مقولتش ان الشغل عيب اظن ان سؤالي واضح

رهف : اظن برضو ان دي حاجه شخصية

باسل بغموض : تمام اتفضلي
رهف بصتلة بتحدي وقبل م تخرج خبطت ف ملك
ملك بعصبية : مش تحاسبي ي حيوانه
رهف : اسفه ي هانم مخدتش بالي
ملك بغضب : ابقي خدي بالك بعد كده اصلها مش ناقصة
باسل بغضب : مللللك في ايه
ملك بصت ل رهف بقرف : مفيش ي حبيبي اصل الخدامه مخدتش بالها لما خبطت فيا ف بعرفها مقامها
رهف عينيها دمعت ومشيت من عندهم وطول الطريق تعيط : لولا محتاجه الشغل مكنتش اتذليت لامثالكم بتدوسو ع الفقرة عشان معاكم فلوس حسبي الله ونعم الوكيل ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

” عند باسل وملك ”

باسل بغضب: اية اللي عملتيه مع البنت ده ؟­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

ملك بخبث : وانت مالك محموق عليها كد لية ؟

باسل بعصبية : احترمي نفسك واتكلمي عدل

ملك لسه هترد عليه تليفون باسل رن

باسل : الو ي بابا

ابراهيم : تعالي الشركه وهات عمر وانت جاي

باسل : حاضر

باسل بص لملك بغضب وسابها ومشي ركب عربية يعدي علي عمر­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

رهف روحت البيت لقت امها واقفه ف المطبخ تعمل اكل جرت عليها

رهف بغضب : لية ي ماما كده انا مش قولتلك متعمليش حاجه لحد م ارجع

امها : يبنتي متقلقيش عليا انا بقيت كويسه

رهف : فين اللي كويسه دا الدكتور قال لازم ترتاحي اومال فين عمرو

امها : عمرو مشي الدرس من شوية

رهف : طيب ي حبيبي اقعدي ارتاحي وانا هعمل كل حاجه عشان ارجع الشغل تاني

امها بدموع : بدل م تفرحي بسنك زي البنات مشيلينك الهم حقك عليا يبنتي

رهف : ايه ماما اللي بتقولية ده ….انا بنتك ودا واجبي وبعدين انا ببقي مبسوطه لما اشوفك انتي وعمرو كويسين­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

امها : ربنا يريح بالك يبنتي

رهف : يارب ي ماما هخلص بقي كل حاجه عشان امشي ع الشغل بقلمي اميرة محمد محمود

• رهف خلصت مصالح البيت وحضرت الاكل لمامتها وادتها الدوا ونامت وكتب رسالة لعمرو ولزقتها علي التلاجه عشان اول م ييجي يشوفها غيرت للبسها وطلعت من البيت

باسل ركب عربية ومشي يعدي علي عمر

باسل : ايوة ي زفت انت فين

عمر : تشكر ي زميلي انزل بقي عشان لسه بلبس

باسل : كل ده بتتنيل تلبس انا هسيبك وامشي­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

عمر : اخلص ي باسل اطلع اشرب قهوة علي م اخلص

باسل بضيق : ماشي لما نشوف اخرتها

باسل نزل من العربية وطلع خبطة علي شقة عمر بيرفع وشة لقي رهف هيه اللي فتحت الباب

باسل بصدمه : انتي …انتي بتعملي ايه هنا ؟

رهف : انا هنا عشان …

باسل قاطعها بغضب : اه اكيد شغل البيوت معجبكيش ف قولتي اشوف طريقه تاني اعرف اجيب بيها فلوس

رهف ضربته بالقلم : اخرس ي حيوان انت فاكر نفسك مين عشان تحكم عليا كده ، لولا اني محتاجة الشغل مكنتش اشتغلت عند واحد متكبر ومغرور زيك

وشه احمر وعينيه بتطلع شرار وقالها : بقي تضربيني انا ؟

قرب عليها وهيه ترجع لحد م طلع عمر من الاوضه

عمر : ايه اللي بيحصل هنا في ايه ي باسل­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

باسل : ملكش دعوة انت ي عمر

عمر وقف وسطيهم : روحي شوفي شغلك ي رهف

رهف اول م عمر قالها كده م صدقت وطلعت تجري علي جوة

باسل بغضب : الهانم شكلها عجباك ؟­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

عمر بعصبية : احترم نفسك ي باسل وبعدين انت تعرف عني كده
باسل بغضب : اومال هيه بتعمل ايه هنا ؟
عمر بخبث : انت بتتكلم كده ليه هوة انتو تعرفها
باسل بصوت عالي : دي بتشتغل خدامة عندي
رهف طلعت من جوة وقالتله بدموع : الشغل عمرة م كان عيب ، ربنا موزععلينا الارزاق ومش معني اني بشتغل عندك يبقي تهيني بالطريقه دي علي العموم انا سيبت الشغل لانك واحد مريض ولازم تتعالج عن اذنك ي عمر بيه بقلمي اميرة محمد محمود
رهف مشيت وعمر بص لباسل بغضب : ليه كده ي اخي من امتي وانت كده معقول بتعاير حد بشغله
باسل : اسكت انت مش فاهم حاجه
عمر : طب م تفهمني يخويا
باسل بضيق : مفيش ويلا خلينا نمشي علي الشركه بابا عايزنا
عمر نفخ بغضب : يلا
” ف الشركه ”
ابراهيم بغضب : ممكن افهم كل واحد فيكم سايب الشغل اللي عليه لي ؟

باسل بضيق : ي بابا فين ده منا براجع كل الملفات اول بإول

عمر : ايوة ي عمي كل حاجه ف الشركه تمام­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

ابراهيم بغضب: خراب الشركه قريب هيبقي علي ايدكم

عمر بمرح : مش احسن م يبقي علي ايد حد تاني

باسل لكمه ف جمبه و ابراهيم بصلة بغضب

ابراهيم : كل واحد يتفضل علي شغله يلا

عمر وباسل خرجو وراحو كافيتريا الشركه وقعدو قصاد بعض وهما ساكتين

عمر قطع الصمت واتكلم : احكيلي بقي ايه اللي مضايقك

باسل بضيق : ملك متغيرة اوي ي عمر بقت تروح حفلات وترجع نص الليل مش بتهتم بيا ولا بحمزة ابنها صحيح متجوزناش عن حب بس دا ميمنعش ان احنا عيلتها

عمر بتنهيدة : وعشان كده بتطلع غضبك ف البت المسكينه رهف­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

باسل بغضب : عمررر اتكلم عدل شوية

عمر بهدوء : الغضب مش هيعمل حاجة ي صحبي ربنا عالم بظروف البنت دي وايه اللي خلاها تشتغل ف خدمة البيوت كده مع انها آية ف الجمال

باسل بشرود ليتذكر ملامحها : هية جميلة فعلا

عمر بمرح : احم ..روحت لحد فين

باسل بتوتر : هاا معاك اهوة انا بعمل معاها كده ي عمر لاني ابني حمزة متعلق بيها اوي وهيه اكيد مش هتفضل معانا العمر كله ولازم يعتمد علي نفسه

عمر بهدوء : متنكرش انك سايب تربية حمزة عليها وانت كمان مهمل ف حقة وبعيد عنه يعني زيك زي ملك

باسل بصدمة : انت بتقول ايه ي عمر­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

عمر رجع بضهرة لورا واتكلم : طول الوقت ف الشركة ي اما معايا مين بقي بيهتم بأكلة وشربة ولبسه ومدرسته طب ايمتا اخر مرة قعدت معاه وسالته عامل ايه ف المدرسة ولا ايمته فضيت نفسك شوية وقولتله تعالي ي حبيبي نخرج يعني انت مرتكب ذنب زيك زي ملك ف حق ابنك عشان كده بيلجأ لرهف شاف فيها حنية الام اللي محروم منها وحنان الاب اللي المفروض يطبطب عليه لولا انها بنت كويسه مكنش ابنك اتعلق بيها بالشكل ده

باسل بحزن : ياااه ي عمر بقيت حاسس اني معرفتش اكون اب لابني حاسس اني عاجز قدامة­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

عمر : لا ي باسل انا مش بقولك كده عشان احساس العجز يتملك منك انا بفهمك ان ابنك محتاجك ف وقت زي ده ، تعرف لما رهف جات خبطت علي بيتي اتصدمت اللي هوة بتعملي اي هنا وقتها شوفت ف عينيها حزن العالم وخصوصا لما قالت انها جاية عشان الشغل لاني كنت عامل اعلان اني محتاج واحده ست او بنت تنضف البيت بالاجر الكافي اللي تطلبه كانت هترفض لما شافتني لوحدي ف الشقه بس قولتلها ان امي جوة بس جيت انت بقي خربت الدنيا واتهمتها الاتهام البشع ده

باسل بغرور : احنا هنفضل نتكلم عنها كتير زيها زي اي بنت بتشتغل عندي بقلمي أميرة محمد محمود

عمر بثقه : تنكر انها مميزة ومختلفه

باسل بضيق : مش هتفرق يلا عشان ورانا شغل كتير

عمر بتذكر : استني بس هتعمل ايه مع حمزة لما يعرف ان رهف مش هتيجي تاني

باسل بخنقة : مش عارف والله ي صحبي­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

________________________________?

رهف خرجت من عند باسل وعمر وراحت عن قبر ابوها وفضلت تعيط كتير

رهف بعياط : انا بكرهك ي بابا بكرهك ليه سيبتني لكلام اللي يسوي واللي ميسواش انت سامعني انا رهف بنتك وبقولك اني عمري م هسامحك ، قولتلك متمشيش ي بابا ومسكت ف ايدك لما كنت لسه طفلة طبطبت علي ضهري وقولتلي مش هسافر ليييييييه ي اخي حرام عليك ، ليه تعمل فيا كده بقيت بشتغل خدامة ف البيوت ، ودا يشتمني ودا يهيني علشان بس اصرف عليا انا وامي واخويا ، وانت هنا مرتاح مش كده ، مرتاح وانت شايفني بتهان وبتبهدل ااااااه ي وجع قلبي استغفر الله العظيم يارب استغفر الله العظيم ربنا يسامحك ي بابا ربنا يرحمك ويغفرلك

قعدت مكانها تعيط وتستغفر ربنا علي الكلام اللي قالته

باسل رجع من الشركه وقرر يعمل بكلام عمر ويهتم بحمزة ومش بس عشان عمر قال كده لا دا غريزته الفطرية كأب اندفعت مرة واحده وقرر يغير من نفسه دخل علي حمزة لقاه ببعيط­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

باسل بلهفة : مالك ي حبيبي بتعيط ليه

حمزة بدموع : بابا ي رهف مجتش ليه ؟

باسل بحزن علي ابنه : رهف مش هتيجي تاني ي حبيبي

حمزة بدء يعيط : لا انا عايز رهف دلوقتي خليها تيجي

باسل بهدوء : ي حمزة رهف مش فاضية

حمزة بعياط : لا انا عايز رهف

باسل بعصبيه : قولنا رهف مش هتيجي تاني

حمزة رمي نفسة علي السرير وباسل سابة وخرج وشوية وحمزة مسك التليفون ورن علي رهف­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

عند رهف كانت ساندة راسها علي تربة ابوها وبتعيط تليفونها رن بتشوف مين طلع حمزة مسحت دموعها وردت عليه بقلمي اميرة محمد محمود

حمزة بعياط : الو ي رهف تعالي

رهف : مالك بس ي حمزة­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

حمزة : بابي زعق فيا وقال رهف مش هتيجي تاني
رهف بتنهيده : مش هينفع اجي ي حبيبي
حمزة بغضب : لو مجتيش انا مش هشرب اللبن ولا حتي هاكل
رهف : حمزة اسمع….
حمزة قفل ف وشها السكه وقعد يعيط ملك دخلت عليه
ملك : كنت بتكلم مين ي حمزة
حمزة بيعيط : …..
ملك بشخيط : انت ي ولد رد عليا
حمزة بعياط : كنت بكلم رهف ي مامي
ملك بغضب : وبتكلم الزفتة دي لية
حمزة ببراءه : رهف مش زفته
ملك ضربته بالقلم : اخرس ي قليل الادب

حمزة قعد يعيط وهيه خرجت راح قفل علي نفسه الباب ومسك كل للعبة يكسر فيها باسل جه علي صوت صريخه

باسل بخوف : حمزة حبيبي افتح لبابي

حمزة بصريخ : انا بكرهك انت ومامي انا عايز رهف

باسل بهدوء : حاضر افتح بس وانا هاخدك عندها

حمزة بطفولة : بجد ي بابي لا انت بتضحك عليا

باسل بحنية : في ولد شاطر يقول لباباه كده

حمزة بزعل : انا اسف

باسل بقلق : ولا يهمك ي سيدي افتح بقي

حمزة فتح الباب وباسل جري عليه حضنة كأنه اول مرة يحس بطعم حضن ابنه الصغير

باسل بدموع : كدا تخوفني عليك

حمزة بعياط : ماما ضربتني وقالت علي رهف زفته­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

باسل جز علي سنانه من ملك وتصرفاتها : معلش ي حبيبي حقك عليا انا قوم خلي داده حنان تلبسك عشان نروح لرهف

حمزة باسه من خده وحضنة : انا بحبك اوي ي بابا

باسل شدد من حضنة ليه وهمس بحنية بالغه : نا كمان بحبك ي قلب ابوك

حمزة راح يلبس وباسل مشي علي اوضة ملك بكل غضبه دخل عندها لقاها ف ملكوت تاني خالص حاطه شمع ف الاوضة ومزيناها مع موسيقي هادية واضاءة خافته ولابسه روب ابيض مبين جسمها كله اول م شافت باسل جاي عليها حضنته ومشيت ناحية الباب وقفلته بالمفتاح وبعدين زقت باسل علي السرير وهمست جمب شفايفه ” بحبك ” ميلت عليه بجسمها وسحبت ايده وحطتها علي ضهرها كل ده تحت صدمته ولسه هتقرب عليه تبوسه قام زقها الناحية التانية من السرير­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

باسل بغضب : انتي اتجننتي ايه اللي بتعملية ده

ملك قامت بكل برود وحاوطت ايديها برقبته ودفنت راسها ف صدرة : ايه اللي انا بعمله

باسل زقها مرة كمان وضربها بالقلم علي وشها لدرجة انها وقعت ف الارض بقلمي اميرة محمد محمود

باسل بعصبية : انا بقيت بقرف منك والقلم اللي اديتهولك ده قصاد القلم اللي ضربتي بية طفل بريء انتي معنددكيش دم لابسالي قرف وعايشه ف توهان وانتي ولا ليكي اي صلة ب الامومه بدل م تروحي تشوفي ابنك وتهتمي بية كل همك تشبعي رغباتك الزباله زيك

ملك بغضب : باسل انا مسمحلكش تكلمني بالطريقه دي الولد كل م اكلمة يقولي زفته زفته وكان مفيش غيرها ف العالم

باسل بعصبية : عشان مفيش احن منها عليه ي هانم اخر واول مرة تعملي الحركات دي سمعاني ولا لا

ملك : …..­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

باسل بغضب : رديييييي

ملك بخوف : سامعه

باسل خرج ورزع الباب وراه

ملك بغضب : مبقاش اسمي ملك ان م وريتك ي باسل انا هعمل فيك اية انت والسنيورة التانية

• حمزة خلص لبس وباسل خدو وخرج وف طريقهم لبيت رهف

• ‏رهف كانت ف البيت من ساعت م عمرو اتصل عليها تيجي واقفه ف المطبخ شارده وهيه بتعمل اكل

• ‏شوية وخلصت وجهزت الاكل علي السفرة كانت داخله تصحي مامتها بس الجرس رن

رهف : روح ي عمرو صحي ماما وانا هشوف مين علي الباب

عمرو : حاضر­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

راحت فتحت الباب واتصدمت لما شافت باسل وحمزة فضلت بصالهم بس حمزة جري عليها حضنها

لسه هتتكلم عمرو اخوها طلع من جوه

عمرو بدموع : ر…ررهف م..ماما

رهف بصدمه :

رهف فتحت الباب واتصدمت لما شافت باسل وحمزة فضلت بصالهم بس حمزة جري عليها حضنها

لسه هتتكلم عمرو اخوها طلع من جوه

عمرو بدموع : ر…ررهف م..ماما

رهف اول م شافت عمرو بالشكل طلعت تجري بسرعه علي اوضة مامتها وباسل وحمزة دخلو وراها

رهف بدموع : ماما فوقي الله يخليكي ردي عليا­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

باسل بسرعه : يلا بسرعه نوديها المستشفي مفيش وقت

باسل شال ام رهف وعمرو جمبة ورهف مسكت حمزة ونزلوا ركبو عربية باسل وطلعوا بيها علي المستشفي دخلوها اوضة الكشف وفضلو هما برا مستنيينها ، رهف فضلت تعيط وعمرو بيهديها حمزة مشي ناحيتها

حمزة بدموع : متعيطيش ي رهف

رهف خدته ف حضنها وعيطت وباسل كان واقف ف ركن بعيد بيتفرج عليهم بقلمي اميرة محمد محمود

عمر كان بيتصل كتير علي باسل وهوة ميردش ولما قلق عليه راحله الفيلا وقابل ملك ف وشه

ملك بضيق : هاي ي عمر ازيك

عمر ببرود : الحمد لله باسل فين

ملك بغضب: معرفش

عمر بغضب مكتوم : تمام عن اذنك

عمر لسه هيمشي ملك مسكت ايده : عمر استني

عمر سحب ايده منها : اول واخر مرة تعملي الحركه دي

ملك بدلع : ايه ي عمر هوة انا جيت جمبك

عمر وهوة ماشيي: الزمي حدودك معايا ي ملك عشان جبت اخري منك

ملك بزعيق : عمر استني عندك وإلا هقول لباسل علي كل حاجه

عمر لف ليها وبقي يبصلها بصات
عمر لف ليها وبقي يبصلها بصات استهزاء وبعدين سابها ومشي­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

ملك بخبث : هتروح مني فين يبن المنشاوي

” ف المستشفي ”

رهف كانت قاعده تعيط وعمرو جالة تليفون خرج يرد عليه وباسل قرب من رهف وقعد ع الكرسي اللي جمبها

باسل بحرج : احم….ممكن تهدي صدقيني هتبقي كويسه

رهف رفعت راسها ليه : شكرا ي بيه

باسل اتضايق من كلمة بية دي بس محبش يبينلها : هنزل اجبلكم حاجه تشربوها

رهف : ملوش لزوم انا مش هقدر اشرب ولا اكل غير لما اتطمن علي ماما

باسل بغضب مكتوم : مش فاهم ايه العند ده يعني ايه مش هتاكلي ولا تشربي

رهف ببرود : وحضرتك زعلان ليه انا حرة ف تصرفاتي وبعدين كفاية لحد كده تعبت حضرتك معايا ممكن تمشي

باسل كان هيرد عليها بس الدكتور خرج

رهف بلهفه : طمني ي دكتور ماما عاملة ايه ؟

الدكتور بأسف : حالتها حرجه جدا وزي م قولتلك قبل كده مامتك محتاجه تعمل العملية ف اسرع وقت ممكن

رهف بحزن : مفيش أمل عن طريقة الادويه ي دكتور­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

الدكتور : للاسف لا العمليه هي الطريقه الوحيده عن اذنكم

رهف قعدت علي الكرسي تعيط وحاطه وشها بين ايديها

باسل بحزن : انتي ليه رافضة تعمليلها العملية ي رهف­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

رهف بعياط : انا مش رافضه ي باسل بيه بس العملية مكلفه وانا مش معايا فلوسها لسه بدبر فيها
باسل بخبث : اممممم انا ممكن اساعدك
رهف بفرحه : بجد ط..طب ايه المقابل ؟
باسل بتمثيل : انا مش عايز مقابل دلوقتي بس لو فيوم احتاجتك هتترددي تساعديني
رهف بسرعه : لا طبعا انا ممكن كمان اشتغل عند حضرتك اربعه وعشرين من غير مرتب بس ماما تعمل العملية
باسل : تمام انا هروح اكلم الدكتور عشان يجهزو للعملية
رهف بدموع : ربنا يخليك ي بيه مش عارفه اشكرك ازاي
باسل بغموض : هتعرفي بعدين ي ره
رهف بعدم فهم : نعم ؟
باسل : احم …مفيش حاجه ادخلي اتطمني علي مامتك وانا هشوف الدكتور وامشي ولو احتجتي اي حاجه كلميني بقلمي اميرة محمد محمود
رهف : حاضر
باسل : يلا ي حمزة
حمزة : بابي انا هقعد مع رهف
باسل : حبيبي مش هينفع
رهف : ايوة ي حمزة روح البيت وانا هجيلك
حمزة : وعد
رهف بإبتسامه : وعد
حمزة وباسل مشيو وهيه دخلت لمامتها
رهف بدموع : كده ي ماما تقلقينا عليكي ي حبيبتي دا انا وعمرو ملناش غيرك بعد بابا الله يرحمه ، تعبتي علينا لحد م كبرنا وربتينا احسن تربيه ، كنتي لينا السند والامان حتي موت بابا عوضتينا عنه ، قدرتي تكوني الاب والام ف نفس الوقت ، جه دوري ارد ولو جزء من اللي انتي عملتيه ان شاء الله هتعملي العملية وتقوميلنا بالسلامه ي حبيبتي
باست ايد مامتها وراسها وخرجت
” عند عمرو ”
‏عمرو بفرحه : اذيك ي ليلو عاملة ايه
ليلي بدبش : احسن منك ي قذر
عمرو بضحك : ليه بس الغلط ده ؟
ليلي : هوة مين فينا الكبير ياض
عمرو : انتي طبعا
ليلي : لما انا الكبيرة مش محترمني ليه وترد علي اتصالاتي
عمرو بحزن : معلش ي ليلي انا اسف بس ماما تعبت ونقلناها المستشفي ومدخدتش بالي من اتصالاتك
ليلي بسرعه : ايمته الكلام ده حصل
عمرو : من ساعه
ليلي : طب انا جاية قولي مستشفي ايه

عمرو : ايه ده انتي جيتي ايمته

ليلي : انا ف الطريق زهقت من القعده لوحدي قولت اجي اعيش معاكم

عمرو : بجد ي ليلي

ليلي : بجد والله قولي بقي اسم المستشفي

عمرو : مستشفي *******

• عمرو خلص مكالمته مع ليلي وراح عند رهف لقاها بتعيط طبطب عليها وخدها ف حضنه­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

عمرو : الدكتور قال ايه

رهف بدموع : لازم تعمل العملية ف اسرع وقت ممكن

عمرو بحزن : رهف انا هسيب المدرسه واشتغل

رهف طلعت من حضنه : ايه اللي بتقوله دا ي عمرو هوة انا قصرت معاك ف حاجه

عمرو بسرعه : لا طبعا ي حبيبتي دا انتي شيلاني فوق راسك ومن غيرك كنت هبقي ولا حاجه

رهف : اومال ايه بقي

عمرو : عايزة اشتغل عشان اساعد معاكي ف فلوس عمليه ماما

رهف بحنيه : حبيبي ماما هتعمل العمليه ان شاء الله ف معادها ركز انت بس فدروسك انا عايزاك تدخل طب وتبقي اشطر دكتور ف مصر
عمرو حضنها : ربنا يخليكي ليا واقدر ارد جمايلك اللي مغرقاني­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

رهف ضربته ف بطنه : جمايل ايه يلااا هوة انا حد غريب

عمرو مسك بطنه وبيضحك : ااااه …ايدك زي ايد البقرة ليلي بقلمي اميرة محمد محمود

ليلي من وراهم : في طور هنا جاب ف سيرتي

رهف قامت وقفت وجريت عليها حضنتها : ليلوووووو

وحشتيني اوي

ليلي بحب : انتي كمان وحشتيني اوي

عمرو بضحك : وانا مليش حضن زي ده

ليلي : تعالي ي حيوان

عمرو حضنها : حبيبي تسلم

ليلي بضحك : وحشتني ي عموري

عمرو بتذمر : ايه عموري دي بقي مش هتبطلي تقوليها

ليلي : هوة انت عشان كبرت وبقيت شحط هتكبر عليا يلا­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

رهف واقفه تضحك عليهم : جيتي ايمته ي ليلو

ليلي بحزن : بقي ماما تتعب ومحدش فيكم يبلغني للدرجادي انا مليش اي اهمية بالنسبالكم

رهف بدموع : متقوليش كده ي ليلي دا انتي صحبتي و اختي اللي مجبتهاش امي بس مكنتش حابه اقلقك معايا

ليلي بغضب : تقلقيني ايه انتي عبيطه ي رهف مامتك تبقي مامتي دا هيه اللي ربتني من ساعت م ابويا وامي ماتو وانتي تقولي الكلام ده

عمرو : خلاص بقي ي ليلو متزعليش رهف متقصدش

ليلي : لا هزعل لما اختي تخبي عليا تعب ماما وتقولي الكلام ده يبقي لازم ازعل

رهف حضنتها وفضلت تعيط : انا اسفه حقك عليا متمشيش ي ليلي انا محتجاكي

ليلي طلعتها من حضنها ومسحتلها دموعها : بس هبل ومتتأسفيش تاني وانا مش هسيبك وهقعد معاكم وكل حاجه هتتصلح يلا قومو خلينا نشوف ماما فاقت ولا لا

” ف الفيلا ”

باسل : الو ي عمر­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

عمر : كنت فين ي باسل شوف بقالي قد ايه برن عليك

باسل : معلش كنت مع رهف ف المستشفي مامتها تعبانه

عمر : اممممم رهف قولتلي مش مرتحلك والله

باسل بغموض : لا ارتاح

عمر : طب اخلص شوف مكان نتقابل فيه عايز اتكلم معاك

باسل : تمام هبعتلك اللوكيشن وساعه ولا حاجة هكون عندك

عمر : اشطااا سلام

باسل بقرف : سلام ي خويا

باسل بيلتفت وراه لقي ملك ف وشه: في ايه ي ملك واقفه كدا ليه

ملك : عايزة اتكلم معاك­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

باسل : مش فاضي ورايا مشوار

ملك بغضب وصوت عالي : هوة ايه اللي مش فاضي انا مراتك وليا حق عندك

باسم بعصبيه : صوتك ميعلاش تاني وبعدين حق ايه اللي بتتكلمي عليه مش لما تقومي بواجباتك الاول

ملك بدات تهدي وتفكر لان العصبيه مش هتجيب مع باسل نتيجه

ملك بعياط مصطنع : حرام عليك ي باسل ليه بتعمل فيا كده انا والله بحبك ومليش غيرك انت وابني لو عايزني امشي من حياتك قولي بس متحسسنيش اني عبء عليك بالطريقه بقلمي اميرة محمد محمود

باسل قلبه حن ليها مهما كان بيحبها وام ابنه واللي بيحب حد بيغفرله كل غلطاته

باسل خدها ف حضنه : انا اسف مقصدش اتعصب عليكي بس ي ملك تصرفاتك بقت مش كويسه اليومين دول

ملك ابتسمت جوة حضنه وكملت عياطها : انا اللي اسفه من هنا ورايح مش هعمل حاجه تضايقك

باسل مش قادر يستحمل نفسها ف رقبته لانه بعيد عنها بقاله فترة كبيرة طلعها من حضنه­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

باسل بعضف : ملك خلاص

جه يمشي مسكت ف ايده

ملك بدموع مصطنعه : باسل انا محتجالك

وقامت وقفت علي رجله ولفت ايديها حوالين رقبته وعماله تبوس فيه وهوة مش قادر يقاومها ميل عليها باسها من شفايفها وضعف قدام خبث ملك لان ده كان غرضها من الاول

بعد فترة بعد عنها لان تليفونها كان بيرن باسل مسكه لقاه رقم متسجل بإسم خالد فتح عليه بيقول الو الو محدش يرد والطرف تاني قفل ف وش باسل السكه

باسل بغضب : مللللللك

مالك اتنفضت من مكانها : ايه في ايه ؟

باسل بعصبيه : مين خالد ده ؟

ملك بإرتباك :….

باسل بغضب : مللللللك

مالك اتنفضت من مكانها : ايه في ايه ؟

باسل بعصبيه : مين خالد ده ؟

ملك بإرتباك :دا …دا­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

باسل بغضب : انطقيىيييي…

ملك بلعت ريقها بصعوبها : دا ز..زميل ليا ف..ف الشغل

باسل بشك : وهوة يتصل عليكي بتاع ايه ي هانم ؟

ملك بتوتر : عشان انا وهوة ف فريق واحد

باسل بغضب : عارفه ي ملك لو اكتشفت انك بتكدبي عليا هيكون نهار ابوكي اسود

وسابها وقام من مكانها وهيه حطت ايديها علي قلبها واتنفست براحه : ي للهوي كنت هروح فيها منك لله ي خالد الكلب بقلمي اميرة محمد محمود

رهف وليلي وعمرو دخلو عند مامتهم الاوضه كانت بدات تفوق

ليلي : كدا ي وليه ي فوزيه تقلقينا عليكي وانتي زي القرده اهو

ام رهف ورهف ضحكت­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

عمرو بقرف : يبنتي بقي مش هتبطلي الفاظك السوقيه دي

ليلي : بس ياض

فوزيه بتعب : تعالي ي ليلي ف حضني وحشتيني اوي

ليلي حضنتها وهيه نايمه مكانها علي السرير : انتي عارفه بحبك قد ايه واني بعتبرك امي بس الظاهر انكم مش معتبريني واحده منكم

فوزيه خرجتها من حضنها : معقول ي ليلي انتي اللي بتقولي الكلام ده ، دا انتي بنتي اللي قلبي بيتقطع عليها وهيه بعيده عني انا مش عارفه هعيش قد اية ي ليلي خليكي جمبنا متبعديش تاني

ليلي مسحتلها دموعها واتكلمت بمرح : م خلاص ي فوزيه بطلي عياط بقي

رهف وعمرو بصوت واحد وبضحك : دا انتي نكديييييييه

كلهم ضحكو مع بعض

الدكتور جه وطمنهم علي حالتها وانها هتفضل موجوده ف المستشفي لحد معاد العمليه ليلي اتحججت خرجت تدور علي شغل وعمرو مشي معاها عشان دروسه ورهف قعدت جمب مامتها لحد م نامت

” بعد يومين ف بيت باسل ”

حمزة بيعيط عايز يروح ل رهف ملك كانت خارجه وراحت عنده

ملك بتصنع : مالك ي حمزة

حمزة بعياط : عايز رهف

ملك اول م شافت باسل جاي عليهم بدأت وصلة تمثيلها

ملك بخبث : حبيبي متعيطش طب ايه رأيك نخرج

حمزة بفرحه : بجد ي ماما هنخرج مع بعض

ملك : ايوة ي حبيبي مش كان نفسك من زمان نخرج­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

حمزة : ايوة

ملك : طب يلا خلي الداد تغيرلك للبسك وانا هستناك هنا

حمزة حضنها : حاضر ي مامي

باسل واقف متابع الموقف وحاسس انو فرحان لان ملك بقت تهتم بحمزة وميعرفش ان كل ده تمثيل باسل حضنها من ضهرها

باسل بحب : امممم رايحين فين من غيري

ملك بضحكه : خارجين م تيجي معانا

باسل بحزن : كان نفسي والله بس عندي شغل كتير الفترة دي وانتي عارفه ان بابا سافر وكل الشغل بقي عليا انا وعمر

ملك بخبث : عمر صحبك ده باين عليه بيحبك اوي

باسل بحب : عمر مش مجرد ابن عم دا صحبي اللي مليش غيرة

ملك : ربنا يخليكم لبعض
باسل باسها من خدها : ويخليكي ليا ي حياتي انا همشي بقي بقلمي اميرة محمد محمود

باسل كان ماشي بس ملك وقفته : انا مبسوطه اوي ان علاقتنا اتحسنت ي باسل يارب نفضل دايما كده­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

باسل بحب : ان شاء الله هنبقي احلي عيله ف الدنيا

حمزة جه يجري : مامي ..مامي انا جاهز يلا نمشي

باسل : تعالو اوصلكم ف طريقي

ملك : لا انا لسه هعدي ع الشركه الاولي

باسل : تمام

ملك وحمزة ركبو عربيتهم وطول الطريق حمزة يتكلم بس هيه مبتردش عليه تليفونها رن

ملك بغضب : ايوة ي زفت عايز ايه ؟

خالد بخبث : انتي عارفه انا عايز ايه

ملك : انت اتجننت مش كفايه اللي حصل

خالد ببرود : مليش فيه ي ملك

ملك : علي الاقل مش هينفع النهارده طيب

خالد : ليه ؟؟؟؟

ملك : انا وحمزة خارجين

خالد : متتأخريش عليا عشان انتي وحشتيني مووووت

ملك بدلع : وانت كمان ي حبيبي سلام

حمزة قاعد سامع الحوار بس مش فاهم الكلام كله

حمزة : ماما هوة مين ده ؟­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

ملك بتوتر : دا واحد بيشتغل عندي ي روحي
حمزة بتفكير : طيب هوة انتي ليه بتقوليله ي حبيبي زيي انا وبابي
ملك بغضب : ولد عيب كده متدخلش ف اللي ملكش فيه
حمزة عيط وهيه م زالت بتصرخ فيه وفجاة مخدتش بالها وعربيتها دخلت ف عربيه نقل كبيرة وعملو حادثه
ف نفس الوقت ده مامت رهف كانت بتعمل العمليه بعد م باسل دفع الفلوس
ليلي : بقولك ايه ي رهف انا هنزل ادور علي شغل بعد م ناخد ماما علي البيت
رهف : ايه اللي بتقوليه ده ي ليلي هوة احنا هنقصر معاكي ف حاجه
ليلي : ي حبيبتي مش كده انا واتي وعمرو واحد يعني لازم اشتغل عشان اصرف معاكي ع البيت ونخلي عمرو ياخد باله من دروسه مش عايزة اخليه يشوف اللي شوفناه ي رهف
رهف : ماشي ي ليلو اعملي اللي ريحك
ليلي بشك : قوليلي بقي جبتي فلوس العمليه منين
رهف بتوتر ؛ هاا ..اصل… اصل

ليلي بجديه : اصل ايه ي رهف

رهف بتوتر : انا كنت بشتغل كذا شغلانه ي ليلو عشان اجمع فلوسها مكنتش بنام خالص­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

ليلي بشك : بجد

رهف : اه طبعا

ليلي : ماشي ي رهف

“ف الشركه ”

باسل وعمر بيشتغلو ومندمجين ف الشغل بعد شوية عمر اتكلم

عمر : مالك حاسك مبسوط ؟

باسل بإستغراب : ودي حاجه وحشه؟

عمر : لا بس غربيه من زمان مشوفتكش كده

باسل بفرحه : انا وملك رجعنا لبعض امبارح­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

عمر : يعني ايه

باسل : الله يكرمك ركز

عمر : قصدك اللي ف بالي

باسل : ي اخي يخربيت معرفتك

عمر بغضب : انت ازاي تعمل كده مش من شوية كنت بتشتكي منها ؟

باسل بعصبيه : عمرررر متنساش نفسك واللي بتكلم عليها دي تبقي مراتي ام ابني

عمر بهدوء : لا ي صحبي منستش نفسي وربنا يخليلك مراتك وابنك عن اذنك

باسل : عمر …عمر

عمر مشي وباسل قاعد متضايق لانه قال كده لصاحبه شويه ورقم غريب رن عليه بقلمي اميرة محمد محمود­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

باسل : الو مين معايا

الشخص : مرات حضرتك وابنك عملو حدثه وهما ف مستشفي *****

باسل بخوف : ايييييييه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

باسل مستناش منه رد ونزل جري من الشركه ركب عربيته وطلع ع المستشفي واتصل كتير علي عمر بس مبيردش

عن رهف

العمليه بتاع القلب اللي امها عملتها نجحت ونقلوها اوضة تانية وليلي وعمرو ورهف مستنيين برا لحد م تفوق­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

______________________

باسل وصل علي المستشفي وطلع عند ملك وحمزة وكانو ف العمليات بعد ساعتين الدكتور اللي كان بيتابع حالة ملك وحمزة خرج وقال ل باسل يحصله علي المكتب

الدكتور : مخبيش عليك الحاله صعبه

باسل بدموع : اتكلم بوضوح ي دكتور لو سمحت

الدكتور بجدية : مرات حضرتك عندها كسور كتير ومن خلال التحاليل عرفنا انها شايله الرحم

باسل : ايوة فعلا شالته من بعد ولادة حمزة

الدكتور : هيه ف العنايه المركزة ومش هتفوق دلوقتي خالص

باسل بدموع : طب وحمزة …حمزة ابني

الدكتور بأسف : حمزة جسمه مش متقبل الحياه يعني اتشل عن الحركه

باسل بعياط : لا ي دكتور ارجوك انقذ ابني

الدكتور : خليك عندك ثقه ف ربنا

باسل : ونعم بالله ب …بس الحل ايه

الدكتور : محتاجين نخاع عظمي

باسل : مش فاهم حضرتك تقصد ايه

الدكتور : محتاجين نخاع عظمي من اخ حمزة او ابن عمه عشان نعمل عمليه غير كده مفيش حلول تاني­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

الدكتور ساب باسل ف تفكيره : اعمل ايه ؟؟؟ انقذ ابني ازاي وملك مش هينفع تخلف تاني اعمل ايه ياااااااارب ساعدني

قعد علي ركبته يعيط بعدين اتصل علي رهف وطلب منها تقابله بعد نص ساعه ف كافيه جمب المستشفي

عمر كان قاعد ف شقته يفتكر ذكرياته مع خطيبته وامه وابوة لدرجة انو محسش بمكالمات باسل ولا رسايله

عمر بعياط : انا تعبت ي رب حاسس اني مليش طاقه اكمل بيها حياتي ، معنديش اي حاجه اعيش عشانها ، خسرت كل حاجه ، حتي صحبي هخسرة ، لو قولتله علي حقيقة مرااته مش هيصدقني لانو بيحبها ، بس هيه انسانه حقيرة مبتحبوش ولا تستاهله ، مش عارف اعمل ايه ولا اتصرف ازاي

بعد شوية قام غسل وشه ومسك تليفونه لقي باسل متصل بيه اكتر من عشر مرات وباعتله رسايل كتير بيقول فيها ان ملك وحمزة عملو حادثه وبعتله عنوان المستشفي­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

خد تليفونه بسرعه ونزل جري علي المستشفي وبعد ربع ساعه وصل وهوة داخل خبط ف بنت لابسه كاب علي شعرها ولبسها شبابي وكوتش كمان شبابي والبنت دي كانت ليلي بقلمي اميرة محمد محمود

ليلي بغضب : مش تفتح ي بغل انت ؟

عمر بسخرية : اسف ي صحبي مخدتش بالي

ليلي بعصبيه : صحبك مين انت عندك عمي ولا ايه ؟

عمر ببرود : اي دا انتي بنت سوري مخدتش بالي

ليلي بغضب : ابقي خد بالك بعد كدا ي خفيف

عمر بيجز علي اسنانه : احترمي نفسك بقي انا ساكتلك من الصبح

ليلي بغضب انا محترمة غصب عنك ي بني ادم انت­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

عمر بصلها من تحت لفوق وبعدين مشي

ليلي بغضب: مستفز …
عمر سأل علي ملك وحمزة وعرف اوضتهم ورحلهم شاف باسم ماشي عليه

‏عمر حضنه : ان شاء الله هيبقي بخير ي صحبي

‏باسل بدموع : يارب ي عمر

‏عمر : اجمد اومال هما محتاجينك

‏باسل طلع من حضنه : خلي بالك منهم رايح مشوار مهم وراجع

‏عمر بهدوء : رايح فين

‏باسل وهوة ماشي : راجع تاني

رهف : خير ي باسل بيه ايه اللي حصل ؟­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

باسل مش عارف يرد عليها يقولها ايه

باسل بتوتر : مش كنتي عايزة تسدي الدين اللي عليكي

رهف بخوف : بس …بس انا مش معايا فلوس دلوقتي

باسل : وانا مش عايز فلوس

رهف بتوتر : اوماال عايز ايه

باسل بجمود : تتجوزيني ……

رهف بصدمه : ايييييه ؟؟؟­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

باسل بهدوء : ت ت ج و ز ي ن ي
رهف بعصبيه : انت اتجننت ازاي تطلب مني طلب زي ده انت ناسي انك متجوز وعندك طفل انا مستحيل اوافق
باسل بغضب : اياكي صوتك يعلي تاني واقعدي عشان تسمعي مببرراتي منا اكيد مش عايز اتجوزك عشان سواد عيونك يعني
رهف بغضب : مهما كانت مببرراتك برضو مش موافقه
باسل اتعصب منها جه ماسك ايديها وخدها قعدها وسكتها خالص ومتتكلمش لحد م يخلص كلامه
باسل بدموع ورهف لاحظتها : بصي انا هحكيلك وانتي تقدري تقرري هتجوزيني ولا لا
وفعلا باسل حكالها كل حاجه من بداية الحادثه لحد اللي قاله الدكتور
رهف بدموع : ط…طب حمزة ….حمزة عامل ايه دلوقتي
باسل : حالته زي م هيه مفيهاش اي تحسن
رهف :….
باسل : هااا قولتي ايه ؟
رهف : اشمعنا انا اللي اخترتني
باسل بغضب : هوة دا وقته­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

رهف بغضب: وانا لازم اعرف كل حاجه

باسل بعصبيه : بصي بقي انتي هتوافقي غصب عنك انا مش مستعد اخسر ابني الوحيد وإلا ….
رهف : وإلا اييييه ؟
باسل بخبث : هقدم فيكي بلاغ بالفلوس اللي عليكي والشرطه بقي هتيجي علي بيتكم والحاجه الوالده تتعب زياده واحتمال تروح فيها
رهف بدموع : حرام عليك ليه بتعمل معايا كده
باسل ببرود : معنديش اي خيار تاني
رهف بجمود : موفقة بس ليا شرطين
باسل بإستغراب شرطين ايه ؟؟
رهف بجديه : تيجي تطلبني من ماما رسمي
باسل ببرود : و التاني ؟
رهف : مش هتلمسني­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

باسل بصدمه : نعم يختي ؟؟؟؟؟؟
رهف ببرود : غير كده مش هوافق
باسل بصدمه : انتي مجنونه يبنتي مش هلمسك ازاي اومال انا هتجوزك ليه اصلا ؟!
رهف بغضب : مليش فيه اتصرف انت بقي

باسل بغضب : ايوة يعني هنخلف بالبلوتوث ولا ايه­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

رهف بعصبيه : احترم نفسك
باسل بهدوء : بصي ي رهف انا هتجوزك عشان ابني حمزة ولازم اتم جوازنا ي ريت تفهميني
رهف بعياط : وانا فين من دا كله انت شخص اناني ليه عمري م هسامحك علي بتعمله فيا ده …حسبي الله ونعم الوكيل فيك
وطلعت من المكان وهيه بتعيط
باسل لنفسه : انا اسف ي رهف بس غصب عني مضطر اكون اناني بقلمي اميرة محمد محمود
______________________________
• رهف روحت البيت وقعدت تعيط كتير ومش قادرة تصدق انها تتجوز بالطريقه دي وخايفه مامتها تعرف ان باسل متجوز وعندو ولد قعدت تفكر كتير لحد م نامت
• ‏باسل طلع ع المستشفي يطمن علي مراته وابنه اول م وصل هناك لقي عمر مستنيه
عمر بخوف : كنت فين ي صحبي قلقتني عليك
باسل حضنه : انا اسف ي عمر علي الكلام اللي قولتهولك واحنا ف المكتب­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

عمر : متقولش كده ي باسل احنا اخوات والاخوات مش بيقفو لبعض علي كل كلمة

باسل بحب : من يومك شهم ي عمر

عمر : طمني الدكتور قال ايه ؟؟؟؟

باسل اتنهد بحزن وحكاله كل اللي حصل

عمر بخوف : طب وهتعمل ايه ؟؟

باسل بجمود : هتجوز

عمر بصدمه : ايييييييييييه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

باسل بجديه : معنديش اي حل غير كده
عمر : ايوة ي باسل بس مين دي اللي هتوافق عليك وانت متجوز وكمان تقبل بحاجه زي كده
باسل : رهف
عمر بصدمه : ر…رهف مين
باسل بضيق : رهف ي عمر هي في غيرها
عمر : وهيه وافقت ولا لسه
باسل بخبث : كلمتها ووافقت
عمر مردش عليه وقاعد مصدوم ازاي رهف وافقت وايه السبب ي تري ؟؟؟؟؟
وباسل قاعد وعارف صحبه بيفكر ف ايه بس ميقدرش يحكيله الحقيقه بقلمي اميرة محمد محمود
_____________
ام رهف خرجت من المستشفى من يومين وباسل اتصل علي رهف وبلغها ان هوة طلب ايدها من امها زي م شرطت و النهارده هييجي يتقدملها
رهف اوضتها ليلي بتجهزها وعمر هوة واوالدته قاعد مع باسل وعمر برة

ليلي بحب : طالعه زي القمر ي حبيبتي

رهف بإبتسامه مصطنعه : ربنا يخليكي ليا ي احلي اخت ف العالم

ليلي : ويخليكي ليا ي رهفي يلا بقي العريس قاعد برة

رهف بخوف : حاضر

ليلي ورهف خرجو ف الصالون

ليلي بصدمه : انت ؟؟؟؟؟؟

عمر رفع وشه ليها : انتي ؟؟؟؟­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

ليلي بغضب : ايه اللي جابك هنا ي مستفز ؟
عمر بغضب : وانتي مالك خليكي ف حالك
ليلي : دا بيتنا علي فكرة
عمر : وانا ضيف وواجبك تحترميني
ليلي : انت ….
باسل قاطعها : ايه ي جماعه انتو تعرفو بعض ولا ايه ؟
ليلي وعمر بصو لبعض بغضب وسكتوا متكلموش
فوزيه بمرح : قلبك ابيض ي ليلو
عمر بسخرية : ليلو ؟؟؟
ليلي بغضب : عندك اعتراض
فوزيه : طيب ي ليلي تعالي معايا وانت كمان ي
عمر يلا ونسيبهم يقعدو شوية مع بعض
• خرجو كلهم وسابوهم لوحدهم

باسل : اذيك

رهف ساكته مبتردش

­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ .
­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ .
باسل : احم….تمام هعتبرك رديتي خلينا ف المهم احنا هنتجوز ي رهف وهنتم جوازنا لاني معنديش استعداد اخسر ابني

­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ .
رهف ببرود : خلصت

باسل : اه

رهف : تمام يلا نخرج

باسل استغربها بس محطش ف باله شوية وندهو علي الجماعه ورهف بلغت مامتها انها موافقه وباسل اصر عليهم يكتبو الكتاب بكره ومش هيعملو فرح طبعا رفضو بس رهف اقنعتهم وليلي عندها شك كبير تجاه الموضوع ده

• عدت كل حاجه بسرعه ، ومكنش عندهم وقت يجهزو لكتب الكتاب ، شوية والماذون جه وبدا يكتب الكتاب

بارك الله لكما وجمع بينكما ف خير

رهف مامتها زغرطت وليلي بتضحك وتهزر معاها وهيه ولا هنا

عمرو حضنها : دا بيتك وهيفضل بيتك ومفتوح ليكي ف اي وقت­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

ليلي بمرح : ابعد يللاااا كدا خلينا احضنها

ليلي : مبروك ي حبيبتي ربنا يسعدك دايما يارب

رهف بإبتسامه : هتزوروني صح

ليلي وعمرو : اكيييييد

رهف بدموع : ماما

مامتها جات وحضنتها : ربنا يفرح قلبك يبنتي واشوفك دايما مبسوطه خلي بالك منها ي باسل

باسل : ف عنيا

وبعد وداع كتير باسل خد رهف وطلع علي الفيلا

بااسل لنفسه : مش عارف اجبها لبابا ازاي واقوله اني اتجوزت وانا مقولتلوش علي اللي حصل لملك وحمزة ربنا يستر لما يرجع بقاا بقلمي اميرة محمد محمود

رهف بتوتر : عايزة اغير فستاني­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

باسل : ادخلي غيري الحمام عندك

رهف بخوف : ممكن تخرج

باسل قرب عليها: واخرج ليه ؟؟؟

رهف بترجع لورا : ع..عشان اا…اغير فستاني

باسل قرب عليها اكتر وبدء يفكلها الفستان : اممممم غيري

رهف بعياط : ارجوووك مش هقدر صدقني مش هقدر اكون معاك

باسل : اسف ي رهف بس لازم يحصل كده

رهف : طب …طب ليه منستخدمش الحقن المجهريه

باسل : الدكتور قال مينفعش

رهف بعياط : وانا مش هقدر ي باسل بيه

باسل كان هيرد بس تليفونه رن : الو ي دكتور

الدكتور : ……

باسل بصدمه : ايييييييييييه .؟؟؟؟؟؟؟؟!

الدكتور بصدق : انا كنت مستني اشوف العلاج هيأثر عليه ولا لا بس فعلا جاب نتيجه حلوة­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

باسل بفرحه : بجد ي دكتور

الدكتور : ربنا كبير يبني ومفيش حاجة بعيده عليه ، ياريت تجيلي المستشفي دلوقتي

باسل بسرعه : اكيد طبعا ربع ساعه واكون موجود عند حضرتك

• باسل قفل مع الدكتور وبص للي واقفه ف ركن تعيط وخايفه راح عندها ومسك ايديها وهيه ارتعشت وخافت

باسل بحزن : انا اسف

قال الكلمتين دول وبدون مقدمات خرج وقفل الباب وراه

رهف قعدت علي السرير تعيط بعدين قامت للبست عباية بيتي وصلت فرضها وفرشت ونامت علي الارض

الدكتور بلغ باسل ان حمزة بدء يستجيب للعلاج وملك فاقت باسل كان مبسوط من الاخبار دي بس هيعمل اي مع رهف وهيقول ل ملك ايه ؟ نفض الافكار من دماغه وراح لملك بقلمي اميرة محمد محمود

باسل مسك ايديها باسل : حمد لله علي سلامتك ي قلبي

ملك ببرود : الله يسلمك هوة ايه اللي حصل

باسل : عملتي حادثه و….

ملك قاطعته : اااه ايدي ورجلي مش قادرة احركهم

باسل : حبيبي ممكن تهدي انتي عندك كسور فيهم

ملك بدموع : تعبانة اوي روحني البيت ي باسل مش عايزة افضل هنا

باسل : حاضر بس ارتاحي انتي شوية

ملك هزت راسها ومتكلمتش وباسل استغرب انها مسألتش علي حمزة ابنها قعد معاها لحد م نامت وسابها ومشي

رجع بالليل دخل اوضته وبيبص فجأه لقي رهف نايمه علي الارض نزل لمستواها وهمسلها

باسل : رهف …رهف

رهف بنوم : امممممم

باسل : قومي نامي علي السرير­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

رهف مسكت ايده واتكلمت وهيه نايمه : لا تعالي انت نام جمبي

باسل بخبث : عايزاني انام جمبك

رهف : امممم

باسل نام جمبها وخدها ف حضنه

رهف صحيت واول م شافت باسل صوتت وقامت تجري من جمبه

باسل بفزع : في ايه ..ايه اللي حصل

رهف بغضب : انت ازاي تنام جمبي كده

باسل ببرود : والله انتي اللي طلبتي مني

رهف بعصبيه : كداب انت اكيد بتكدب

باسل اتعصب وقام مسك ايديها جامد : انا مبكدبش امبارح جيت اصحيكي تنامي ع السرير مسكتي ايدي وطلبت مني انام جمبك

رهف لسه هترد الباب خبط باسل فتح وكانت الخدامه : باسل بيه اهل مدام رهف تحت منتظرينها

باسل : روحي انتي واحنا نازلين

البنت مشيت وهوة دخل

باسل : اهلك تحت غيري هدومك وانزلي وانا هاجي وراكي

رهف مردتش عليه وغيرت هدومها ونزلت

فوزية وليلي وعمرو جم عند رهف عشان يزروها ويطمنوا عليها ، دخلو الفيلا وقعدو و واحده من الخدم قالتلها هتطلع تصحي الهانم طبعا باسل كان مفهمهم كل حاجه

عمرو بضحك : شفتي يبت ي ليلو رهف بقت هانم

ليلي بضحك : لا واحلي هانم كمان

فوزيه : بس يبت انتي وهوة

رهف نزلت من علي السلم : سبيهم يتريقو ي ماما الكلاب دول­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

فوزيه قامت حضنتها : وحشتيني ي قلب امك البيت ملوش طعم من غيرك

عمرو بضيق : اومال احنا روحنا فين ي ماما

فوزيه : اسكت انت ملكش لازمه

عمرو : ربنا يخليكي يارب

ليلي وعمرو جرو علي رهف حضنوها : وحشتوني ي عيال

ليلي بضحك وغمزة : وحشناكي برضو ؟؟؟

ليلي بخجل : اتلمي ي زفته

فوزية : عامله ايه حبيبتى طمنينى عليكى انتي مبسوطه ؟

رهف بخجل : ايوة ي ماما مبسوطه

ليلي بضحك : جرا ايه ي حجه انتي مش شايفه وشها منور ازاي

رهف : اخرسي

فوزيه : اومال فين جوزك ي حبيبتي

باسل نزل من علي السلم: انا هنا ي حماتي منورينا والله

نزل سلم عليهم كلهم وقاعدين بيضحكو ويهزروا

-عمر : صباح الخير ي جماعه

كلهم : صباح النور

عمر بمرح : صباحية مباركه ي عريس

باسل بهمس : خف شوية

ليلي ف سرها : ابو شكلك بني ادم مستفز

قعدو شويه مع بعض وبعدين مشو وعمر راح معاهم يوصلهم بقلمي اميرة محمد محمود

باسل بهدوء : رهف ملك هتخرج من المستشفي بكره

رهف بصدمه : ايييييه ؟؟­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

باسل : فاقت والدكتور قال تقدر تخرج ف اي وقت

رهف بدموع : طب وانا هعمل ايه

باسل : مش عارف

رهف بعياط : هوة ايه اللي مش عارف انت دمرتلي حياتي وف الاخر تقولي مش عارف

باسل : طيب ممكن تهدي

رهف بتعيط : لا مش ههدا

باسل : طيب انا اسف

رهف : …….

باسل : انتي هتفضلي مراتي برضو زيك زيها

رهف : ويتري الست هانم هتقبل بالوضع ده ؟؟

باسل : لازم تقبل وعلي فكرة انا مش هقرب عليكي ولا هلمسك لان الدكتور قال ان حمزة بيستجيب للعلاج

رهف بفرحه : بجد ؟؟؟؟

باسل : بجد

رهف بغضب : اومال اتجوزتني ليه هااا اتجوزتني ليه لما حمزة هيتعالج ويخف انا دلوقتي اعمل ايه انت لازم تطلقني

باسل بصدمه : اطلقك­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

رهف : ايوة انا مهمتي كده انتهت قبل م تبدء
باسل بهدوء : طب وهتقولي لمامتك واخواتك ايه لما تروحيلهم تاني يوم وانتي مطلقه
رهف بدموع : انا عملت ايه ف حياتي عشان يحصلي كل ده
باسل بحزن عليها : احنا هنفضل مع بعض فترة عشان بس
رهف قاطعته : وهتقول لمدام ملك اني مراتك ؟
باسل بتوتر : ااا….انا
رهف بحزن : خلاص فهمتك عن اذنك هروح ارتاح
فضل باصص عليها لحد م دخلت اوضتها : مش عارف اعمل ايه حطتيت نفسي وضع خطير وشكلي مش هخرج منه بقلمي اميرة محمد محمود
________________________
تاني يوم ليلي قدمت علي شغل ف شركة باسل و سكرتيرة لعمر واللي اختارها باسل بس عمر يعرف ان في سكرتيرة جديده جات بس ميعرفش انها ليلي
• ليلي دخلت عند عمر المكتب وهوة بيقرء الملفات مش واخد باله منها
ليلي : اتفضل ي فندم

عمر : شك….انتي بتعملي ايه هنا
ليلي ببرود : انا السكرتيرة الجديده ي فندم
عمر بغضب : بس انا معينتش اي سكرتيرة جديده
ليلي : استاذ باسل هوة اللي عيني ي فندم
عمر بعصبيه : بطلي البرود اللي انتي فيه ده
ليلي بهدوء : مش فاهمه ايه مشكلتك معايا انا اشتغلت هنا وكل اللي هيبقي بيني وبينك شغل وبس يعني مش هيفرق معاك مين هي السكرتيرة
عمر قام وقف وقرب منها واتكلم بغضب : لا يفرق معايا السكرتيرة بتاعتي لازم تكون محترمه ولسانها مش طويل ولبسها يكون منظم
وبعدين بص علي لبسها من تحت لفوق: انما انتي لبس رجالي وكاب رجالي يعني مفيش اي اختلاف بينك وبينك الراجل وملكيش علاقه بالانثي اصلا دا كله منعرفش اصلك ولا انتي مين وجايه منين
ليلي ولاول مرة دموعها تنزل لان عمر جرح كرامتها وهانها كتير مسحت دموعها واتكلمت بجمود : والله دا كله ميخصكش اللي يخصك شغلي واسلوبي ف التعامل­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

عمر قعد علي مكتبه : تمام وانا مش قابل بيكي كسكرتيرة

ليلي : تمام عن اذن حضرتك

خرجت وشافت باسل فضل ينادي عليها مردتش وباسل دخل لعمر

باسل : في ايه ي عمر ليلي مالها

عمر بغضب: انت ازاي ي باسل تعين البنت دي من غير م تقولي

باسل : في ايه ي عمر وانت من ايمته بيفرق معاك مين السكرتيرة

عمر بغضب: دي لا ي باسل انا مش بكرة حد قدها

باسل : بتكرها ولا..

عمر قاطعه : ولا ايه ي باسل ياريت تشيل الافكار دي من دماغك خالص وانا مستحيل ابص لواحده زي دي

باسل : لو فضلت كده هتخسر كل حاجة

عمر : منا خسرت هوة انا لسه هخسر

باسل : ربنا يهديك ي عمر بقلمي اميرة محمد محمود

ليلي مشيت من عند عمر وراحت ف مكان بعيد والقوة اللي بتظهرها قدام الناس ضعفت خلاص­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

ليلي بعياط : انا تعبت يارب والله تعبت من يوم م شوفت الدنيا دي وانا بعاني هيه الناس مالها ومال للبسي وشكلي ليهم بس يتعاملو معايا باللي بيشفوة مني بس انا مش هيأس هدور علي شغل تاني لحد م الاقي

وقامت مسحت دموعها وراحت تدور علي شغل وكل مرة تياس وبعدين تفتكر اهانه عمر ليها وتقوي اكتر من الاول فضلت علي الحال ده كتير لحد م لقت شغل ف كافيه

______________________________________🌻

• باسل خرج من الشركه علي المستشفي عشان ياخد ملك الفيلا وقبل م يروح لملك راح عند حمزة يزورة قعد معاه شوية ومكنش عايز يمشي

ف اوضة ملك

باسل : صباح الخير ي حبيبتي

ملك بإبتسامه : صباح النور ي حبيبي

باسل : يلا هتخرجي دلوقتي معايا

ملك : تمام­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

باسل : ملك انتي لحد دلوقتي م سالتيش علي حمزة ابننا

ملك بتمثيل : اه صح كنت ي حبيبي ونسيت خالص

باسل : نسيتي ايه ي ملك دا ابنك

ملك : ااااااه ي باسل مش قادرة تعبانه يلا روحني

باسل : تمام

شالها ودخلها العربيه وباسل كان متضايق جدا من اللي ملك عملته

ملك : حمزة عامل ايه ي باسل وهوة فين مشوفتوش ليه

باسل بضيق : حمزة ف المستشفي ي ملك وحالته صعبه اوي

ملك : ليه مقولتليش عشان اطمن عليه

باسل مردش عليها وساق لحد م وصل الفيلا وشال ملك ودخلها جوا ورهف كانت قاعده ملك صرخت فيها

ملك بزعيق : انتي ي زفته انتي ايه اللي جابك هنا تاني

رهف بدموع : انا …انا بقلمي اميرة محمد محمود

باسل بهدوء : انا اللي جبتها عشان حمزة ي ملك

ملك بصتلها بقرف : تعالي هنا ساعديني­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

رهف قربت عليها ولسه بتساعدها ملك صرخت من جوع جسمها ورجلها راحت مسكت رهف من شعرها ورهف بتعيط وبتسلك نفسها منها مش عارفه

باسل بزعيق : مللللللللك

رهف قربت عليها ولسه بتساعدها ملك صرخت من وجع جسمها ورجلها راحت مسكت رهف من شعرها ورهف بتعيط وبتسلك نفسها منها مش عارفه

باسل بزعيق : مللللللللك

ملك ولا هنا خالص باسل ضربها قلم علي وشها وحطت ايديها علي عنيها وبصتله بصدمه رهف كانت هطلع بس وقفت لما سمعت اللي قاله باسل

باسل بغضب : رهف تبقي مراتي واياكي تتجرائي وترفعي ايدك عليها تاني

ملك بصدمه : ايييه مراتك …..مراتك ازاي

باسل : مراتي علي سنه الله ورسوله

ملك بغضب : وانت استغليت مرضي وانا ف المستشفي وروحت اتجوزت عليا انت اي ي اخي معندكش دم

باسل بهدوء: ممكن تسمعيني

ملك : اسمع ايه هوة في حاجه تتسمع بعد اللي انت قولته

باسل سكت مردش عليها وراح شالها وطلع بيها اوضتهم قدام عين رهف­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

رهف لنفسها : انا اتضايقت ليه لما شالها وليه قلبي وجعني كده ، بس ..بس انا ف الاخر مش مراته غير علي الورق

اتنهدت وطلعت اوضتها وقفلت علي نفسها

ملك بغضب : نزلني ي باسل بقولك نزلني

باسل نزلها علي السرير وقعد جمبها ومسك ايديها : انا اتجوزتها لسبب معين لاني اكيد مش بحبها

ملك : وايه هوة السبب ده

باسل : حمزة ابننا

ملك : حمزة ؟؟؟؟

باسل : اوة

وقعد حكالها كل حاجه

ملك : طب ولما حمزة بيتعالج مطلقتهاش ليه؟؟؟­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

باسل : لاني لسه متجوزها من يومين وينفعش ارجعها بيتها ف اول ايام جوازها

ملك : يعني ايه

باسل : يعني هتفضل معانا فترة وبعدين اطلقها

ملك : تمام بقلمي اميرة محمد محمود

باسل حضنها وباس راسها : انا مبحبش غيرك انتي

ملك بخبث : وانا كمان ي حبيبي مش بحبك غيرك

باقي القصة غدا

Check Also

قصة حماتي زوجتني

انا سميحة عمري 25 سنة طويله وجميلة جسدي جميلبشرتي خمرية مع خدود بلون الوردآنهيت دراستي …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *